Watch de Luxe, Webshop +36 70 381 0905 • Watch de Luxe, Andrássy+36 1 411 0430
Watch de Luxe, Aréna Mall +36 70 938 3061 • Watch de Luxe, Westend +36 70 938 3071
TAG Heuer Boutique +36 70 938 3062
0
HU EN DE
Kosár

A kosara még üres

Milyen formában tudok fizetni?

Bankkártya, vagy PayPal - a rendelés elkészülte után válassza a kártyás fizetést (vagy PayPal) és át lesz irányítva a banki fizetőfelületre, ahol meg kell adnia a szükséges adatokat. Amennyiben ezek sikeresen megtörténnek, a termék feladásra kerül.

Készpénz - személyes átvétel esetén, a partnerek átvevőhelyein fizethet készpénzzel is.

Hogyan kerül a termék kiszállításra? (Mire számíthatok a csomag kibontásakor?)

A terméket alaposan becsomagolva küldjük, hozzá illő, márkás dobozban, mely tartalmaz egy használati útmutatót, egy érvényesített garanciakártyát, illetve esetenként egyéb szükséges dokumentumokat.

Elküldhetem a terméket ajándékként?

Igen, természetesen a termék küldhető a számlázási címtől eltérő másik címre, ehhez elég a termék oldalán a „Rendelés küldése ajándékként“ gombra kattintani, és a következő lépésnél kitölteni az ajándékozott címét. Az órát értelemszerűen ajándékként csomagoljuk és eltávolítjuk az esetleges árjelzéseket.

Felvehetem a csomagot egy árusitóhelyen is?

Igen, személyes átvétel lehetséges, az 4 partnerüzletünk valamelyikében. A termék előkészítésének befejeztével tájékoztatni fogjuk Önt.

Miért jelölnek bizonyos termékeket „Kosárba teszem“ és másokat „Érdekel“ jelzéssel?

A webshopunkban csak olyan termékeket vásárolhat meg, melyek ára nem haladja meg a  1 200 000 Forintot. Ha drágább termék vásárlását tervezi, vagy azokból a márkákból kíván vásárolni, amelyek egyelőre nem járultak hozzá az online értékesítéshez, küldjön nekünk egy üzenetet az e-mail címét vagy a telefonszámát megadva az “Érdekel" felületet használva. A lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, és megszervezzük a személyes találkozónkat.


Mi történik, ha az óra megáll?

Quartz - Ahogy az elektronikus óráknál általános, az esetek többségében csak az elem merül le. Ilyen esetben az órát az Önhöz legközelebbi üzletünkbe kell szállítania, ahol kollégánk átveszi azt Öntől, és elküldi a hivatalos márkaszervizbe.

Automatikus és mechanikus órák - Ha az automatikus óra megáll, a korona segítségével alaphelyzetbe kell azt állítani. Ha a modell tekerhető koronával rendelkezik, azt először fel kell húznia, majd a koronát rögzíteni. Ha ez a megoldás nem vezet eredményre, az órát az Önhöz legközelebbi üzletünkbe kell szállítania, ahol kollégánk átveszi azt Öntől, és elküldi a hivatalos márkaszervizbe.

Mi történik, ha az elem a vásárlástól számított második napon lemerül?

Szállítsa az órát az Önhöz legközelebbi üzletünkbe, ahol kollégánk átveszi azt Öntől, és elküldi a hivatalos márkaszervizbe. Az elemcsere a vásárlástól számított 24 hónapig díjmentes.

Hány év garanciát vállalnak az órákra?

Az órákra két év általános garancia érvényes.

Mi biztosítja, hogy az órák, melyeket árulnak nem hamisítványok?

Több kétségbevonhatatlan érv is szól az órák eredetisége mellett. Az órákat becsomagolva, kitöltött garanciakártyával küldjük, csak hivatalos viszonteladótól veszünk termékeket, de mindenekelőtt: üzleteinkben már 20 éve elégedett vásárlók tömegét szolgáljuk ki.

Nem tudok választani a kínálatból.

Ebben az esetben ne habozzon, hanem hívjon a +36 1 371 0833 telefonszámon bizalommal, vagy küldjön e-mailt.

 

Kérdése van? Hívjon

+36 70 381 0905
Szerviz ügyben +36 1 411 0429 . Hétfőtől péntekig 10.00 - 17.00