Kezdje el írni a kereséshez...

hu

Kezdje el írni a kereséshez...

FAQ

Személyes átvétel: Készpénzben vagy bankkártyával a Szolgáltató üzlethelyiségében történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelyiségében fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

A terméket alaposan becsomagolva küldjük, a márkához való, gyári dobozban, mely tartalmaz egy használati útmutatót, egy érvényesített garanciakártyát, illetve esetenként egyéb szükséges dokumentumokat.

Igen, természetesen a termék küldhető a számlázási címtől eltérő másik címre, ehhez elég a termék oldalán a „Rendelés küldése ajándékként“ gombra kattintani, és a következő lépésnél kitölteni az ajándékozott címét. Az órát értelemszerűen ajándékként csomagoljuk és eltávolítjuk az esetleges árjelzéseket.

Igen, személyes átvétel lehetséges 4 üzletünk valamelyikében. A termék előkészítésének befejeztével tájékoztatni fogjuk Önt.

A webshopunkban csak olyan termékeket vásárolhat meg, melyek ára nem haladja meg a 3 500 000 Forintot. Ha drágább termék vásárlását tervezi, vagy azokból a márkákból kíván vásárolni, amelyek egyelőre nem járultak hozzá az online értékesítéshez, küldjön nekünk egy üzenetet az e-mail címét vagy a telefonszámát megadva az “Érdekel" felületet használva. A lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, és megszervezzük a személyes találkozónkat.

Quartz - Az esetek többségében csak az elem merült le. Ilyen esetben kérjük szállítsa az órát az Önhöz legközelebbi üzletünkbe, ahol kollégánk átveszi azt Öntől, és továbbítja a hivatalos márkaszervizbe.

Automatikus és mechanikus órák - Ha az automatikus/mechanikus óra megáll, a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően a korona segítségével fel kell húzni, majd a koronát rögzíteni. Ha ez a megoldás nem vezet eredményre, kérjük szállítsa az órát az Önhöz legközelebbi üzletünkbe, ahol kollégánk átveszi azt Öntől, és továbbítja a hivatalos márkaszervizbe.

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A gyári garancia időtartama márkánként változik, 2-8 év között.

Több kétségbevonhatatlan érv is szól az órák eredetisége mellett. Az órákat gyári csomagolásban, kitöltött/online érvényesített garanciakártyával küldjük, csak közvetlenül a gyártótól vagy hivatalos viszonteladótól veszünk termékeket, de mindenekelőtt: üzleteinkben már 20 éve elégedett vásárlók tömegét szolgáljuk ki.

Ebben az esetben ne habozzon, hanem hívjon a +36 70 381 0905 telefonszámon bizalommal, vagy küldjön e-mailt a webshop@wdl.hu címre.

Bejelentkezés vagy Regisztráció

Már regisztrált?

* Kötelező mezők
Elfelejtett jelszó

vagy jelentkezzen be a következővel

Nincs fiókja?

Hozzon létre egy fiókot, és élvezze a gyorsabb vásárlás, a rendeléskövetés és sok más előny lehetőségét.

Pénznem választó

vector

Bevásárlótáska

(Nincs elem)
Teljes ár

Végösszeg ÁFÁ-val